مسابقه کتابخوانی یار مهربان من در اردبیل


مهران محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است»، اظهار کرد: وبینار تخصصی «تکنیک های مطالعه مفید و مؤثر» و مسابقه کتابخوانی «یار مهربان من» از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

وی با بیان اینکه توسعه امور فرهنگی در جامعه با همکاری حوزه، دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی از رسالت های جهاد دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: هر ساله در مناسب های مختلف برنامه های متنوعی با هدف ارتقای سطح اطلاعات و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در این نهاد برگزار می شود.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل از برگزاری وبینار تخصصی «تکنیک های مطالعه مفید و مؤثر» در ۲۳ آبان ماه جاری خبر داد و افزود: این وبینار به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، به صورت مجازی در سامانه رویدادهای فرهنگی جهاد دانشگاهی به آدرس https:/www.roytab.ir/ketabkhan برگزار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه آشنایی با مؤلفه های مطالعه مفید و مؤثر، تقویت ارتباط با کتاب، مدیریت زمان در مطالعه و مطالعه منابع کاربردی از محورهای این وبینار می باشد، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این وبینار می توانند نام و کد ملی خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲ ارسال نمایند.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی «یار مهربان من» به مناسبت هفته کتاب، ویژه اعضا، خانواده و دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان اشاره و تصریح کرد: این مسابقه به صورت غیر حضوری و با شیوه ای متفاوت، برگزار می شود و علاقه مندان تا سی ام آبان ماه می توانند در آن شرکت کنند.

محمدی افزود: در این مسابقه علاقمندان کتابی را به انتخاب خود مورد مطالعه قرار داده و سپس برداشت خود را از محتوا به آدرس رایانامه انتشارات به آدرس ard.chap@chmail.ir ارسال می کنند و در نهایت از بین بهترین معرفی ها، ۵ نفر به عنوان برنده انتخاب خواهند شد.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل فعالیت های انتشارات این نهاد در استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: این انتشارات با برنامه ریزی، نظارت، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در امور نشر کتاب، فعالیت های ارزشمندی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام می دهد.

محمدی با بیان اینکه یکی از رویکردهای فرهنگی جهاد دانشگاهی توجه به علوم مختلف و نشر آن در قالب کتاب است، گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰ عنوان کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل که یکی از مراکز مورد اعتماد دانشگاهیان و مؤلفان است به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: در هفته کتاب، ارائه تخفیف ۲۰ درصدی در هزینه های چاپ کتاب هایی که مورد تأیید شورای علمی انتشارات قرار گرفته اند، مدنظر است و برای کتاب هایی که در این هفته به مرحله چاپ برسند، اعمال خواهد شد.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار کرد: رونمایی از کتاب هایی که به تازگی در جهاد دانشگاهی استان اردبیل به چاپ رسیده اند، از دیگر برنامه های این هفته است ضمن آنکه، از اعضای شورای علمی این انتشارات تجلیل به عمل خواهد آمد.

محمدی گفت: انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل تلاش می کند تا در کنار سایر ناشران استان، نقش خود را در تولید آثار علمی و دانشگاهی فاخر که حاصل تلاش، مطالعه و یافته های علمی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، نخبگان و پژوهشگران است به درستی ایفا کرده و در ترویج فرهنگ مطالعه مؤثر باشد.

#مسابقه کتابخوانی یار مهربان من #مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران #مسابقات کتابخوانی انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی یار مهربان من در اردبیل»