مسابقه بزرگ کتابخوانی فرد و جامعه متعالی


مسابقه بزرگ کتابخوانی فرد و جامعه متعالی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۴

تعداد بازدید: ۳۶۱

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مهدیه حسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته فرهنگی ری، مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «فرد و جامعه متعالی» برگزار می شود.

وی ادامه داد: کتاب منبع مسابقه با همان عنوان نوشته محمد شجاعی از نویسندگان مطرح و برجسته شهرستان و با موضوع توصیه های امام رضا(ع) به شیعیان به نقل از محدث جلیل القدر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ارائه شده است و در آستانه ایام ولادت با سعادت حضرت سیدالکریم (ع) در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری در باره اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی گفت: مسابقه کتابخوانی « فرد و جامعه متعالی» با هدف آشنایی هرچه بیشتر مخاطبین و علاقمندان حضرت عبدالعظیم(ع) با درس ها و توصیه های امام هشتم از زبان آن عالم فرهیخته و چهره برجسته جهان تشیع و با رویکرد استفاده از درس های آن در زندگی اجتماعی امروز جامعه برگزار می شود.

گفتنی است مسابقه کتابخوانی «فرد و جامعه متعالی» از 22 لغایت 27 آبان برگزار و برندگان آن روز28 آبان همزمان با میلاد پربرکت حضرت زینب(س) معرفی خواهند شد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه فرهنگی می توانند از طریق پایگاه اینترنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به نشانی: https://rey.farhang.gov.ir در مسابقه شرکت و به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی فرد و جامعه متعالی #مسابقات کتابخوانی روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی #مسابقه کتابخوانی با موضوع توصیه های امام رضا(ع) #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

چرا منبع کتاب را نگذاشتید؟
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی فرد و جامعه متعالی»