مسابقه کتابخوانی همسفر آتش و برف در اسدآباد


مسابقه کتابخوانی همسفر آتش و برف در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۵

تعداد بازدید: ۲۷۰

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش ایکنا از همدان، در راستای گرامیداشت کنگره هشت هزار شهید سرافراز استان همدان و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، همایش پیاده روی در روز پنجشنبه، ششم مهرماه، ساعت ۶ صبح در شهرستان اسدآباد برگزار می شود.

این پیاده روی از میدان دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام اسدآباد واقع در پارک جنگلی برگزار می شود و علاقه مندان تا ساعت ۲۰ امروز، سوم مهرماه فرصت دارند جهت ثبت نام به دفتر بسیج ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان اسدآباد واقع در میدان سیدجمال الدین روبروی پمپ بنزین مراجعه کنند. به شرکت کنندگان در راهپیمایی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

همچنین مسابقه کتابخوانی کتاب «همسفر آتش و برف» روایت فرخناز رسولی از زندگی شهید سعید قهاری سعید از امیران و سرداران هشت سال دفاع مقدس استان همدان برگزار می شود.

این مسابقه به همت اداره کتابخانه های عمومی اسدآباد با همکاری گروه جهادی خادم الشهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود و علاقه مندان تا ۱۴ مهرماه جاری مهلت دارند برای شرکت در مسابقه و دریافت فایل PDF کتاب به کانال کتابخانه عمومی شهید رجایی به آدرس @baray_asadabad مراجعه کنند.

#مسابقه کتابخوانی همسفر آتش و برف #مسابقات کتابخوانی هفته دفاع‌ مقدس #مسابقات کتابخوانی اداره ورزش و جوانان اسدآباد #مسابقات کتابخوانی کتابخانه های عمومی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

باسلام . برادر گرامی لااقل یک آدرس یا سایت واضح تری اعلام کنید تا بتوانیم در مسابقه شرکت نماییم . برای شرکت به کدام کانال یا سایتی باید مراجعه کرد ؟ فقط یک آدرس گذاشتید آن هم کانال کتابخانه عمومی شهید رجایی (رحمت الله علیه ) پس برای آزمون مسابقه بر روی چه آدرسی باید کلیلک نماییم ؟
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی همسفر آتش و برف در اسدآباد»