مسابقه نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)


مسابقه نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۸

تعداد بازدید: ۴۵۳

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

حجت الاسلام مهدی نیا، معاون آموزش ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر همزمان با سراسر کشور در استان یزد هم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از ۲۱ مردادماه همزمان با دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد آغاز شده، تا ۲۱ مهرماه امسال ادامه دارد اضافه کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://namaz.ir/?p=۱۰۹۷۴۹ مراجعه کنند.

مهدی نیا با اشاره به عرضه کتاب مسابقه با ۵۰ درصد تخفیف و نسخه الکترونیکی(ایپاپ) با ۷۵ درصد تخفیف اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه علاوه بر تهیه کتاب به صورت الکترونیکی، می توانند به ستاد اقامه نماز یزد مراجعه و کتاب را بدون هزینه پست تهیه کنند.

معاون آموزش ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه mehr.namaz.ir خبر داد و گفت: نتایج دوم آبان ماه مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) اعلام خواهد شد و ان شاءالله شاهد استقبال اقشار مختلف بویژه مردم یزد در این مسابقه باشیم.

#مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام رضا(ع) #مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام رضا #مسابقه کتابخوانی آنلاین نماز در سیره و سخن امام رضا #مسابقات کتابخوانی دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)»