مسابقه کتابخوانی کتاب رازماندگاری عاشورا


مسابقه کتابخوانی کتاب رازماندگاری عاشورا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۵

تعداد بازدید: ۲۹۷

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش روابط عمومی اداره‎ کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده، مسابقه کتابخوانی از کتاب «رازماندگاری عاشورا» اثر سید مجتبی حسینی برگزار می شود.

مهلت شرکت در این مسابقه ۱۰ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است و به پنج نفر از برگزیدگان جوایز نفیس اهدا خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه و دسترسی به فایل PDF کتاب به سامانه WWW.SAMAKPL.IR مراجعه کنند.

گفتنی است، کتاب «راز ماندگاری عاشورا» تألیف سید مجتبی حسینی است و توسط نشر فرهنگ اسلامی در ۴۸ صفحه برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال به چاپ رسیده است. این کتاب در سه بخش و هر بخش در چند فصل تنظیم شده است. «فرهنگ عاشورا؛ راز ماندگاری»، «دلایل عینیت حق و فضیلت در عاشورا»، «تعظیم شعائر حسینی»، «بررسی و تحلیل علمی زیارت از دیدگاه علما و فلاسفه و احادیث»، «علت بوسیدن ضریح و نزدیک شدن شیعیان به آن»، «علت رو به قبر و پشت به قبله کردن در هنگام زیارت معصوم (ع)»، «فضایل، آثار و برکات زیارت قبر «امام حسین (ع)»»، «فضایل مرقد مطهر و شباهت بین زندگانی «امام حسین (ع)» و کعبه معظمه» و «زیارت «امام حسین (ع)» از منظر خداوند و ائمه (ع) و فرشتگان» از جمله عناوین مباحث مطرح شده در این اثر است. کتاب «راز ماندگاری عاشورا» با هدف معرفی فضیلت ها و بیان بلندای وجود «امام حسین (ع)»، ابعاد شخصیتی آن حضرت(ع) را از منظر حیات عارفانه ایشان بررسی می کند.

#مسابقه کتابخوانی کتاب رازماندگاری عاشورا #مسابقات کتابخوانی اداره‎‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان #عاشورا #مسابقات کتابخوانی نشر فرهنگ اسلامی #مسابقه کتابخوانی مجازی #مسابقه کتابخوانی براساس اثار سید مجتبی حسینی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی کتاب رازماندگاری عاشورا»