مسابقۀ کتابخوانی‌ با محوریت کتاب نخبگان و تمدن سازی اسلامی


مسابقۀ کتابخوانی‌ با محوریت کتاب نخبگان و تمدن سازی اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

تعداد بازدید: ۳۸۸

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

در سند راهبردی کشور در امور نخبگان، زمینه سازی برای پرورش افراد نخبه و شکل گیری گروه های نخبه در جامعه (راهبرد کلان 2 راهبرد ملی 2) از وظایف اصلی بنیاد ملی نخبگان و سایر دستگاه های کشور است. لذا در نظر است برای شناسایی و حمایت از مجموعه های مردمی مستعد پرور و علاقه مند به این موضوع؛ مسابقۀ کتاب خوانی با محوریت کتاب «نخبگان و تمدن سازی اسلامی» برگزار شود.

بدین وسیله در مرحله اول، نخبگان و فعالان تعلیم و تربیت کشور با وظیفۀ مهم نخبه پروری برای انقلاب اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کرده و در مرحله بعدی مورد حمایت بنیاد قرار می گیرند تا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

کتاب نخبگان و تمدن سازی اسلامی، گزیده بیانات مقام معظم رهبری(دام ظلّه العالی) است که در سال های اخیر با استقبال خوبی مواجه و چندین بار تجدید چاپ شده است، محور اصلی این مسابقه می باشد که پس از ثبت نام در مسابقه از طرق زیر، در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند در دو بخش فردی و گروهی (ویژه مدارس، هیأت ها، کانون های فرهنگی، سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی و پایگا ههای بسیج) از روش های زیر ثبت نام نمایند.

جوایز مسابقه (در بخش گروهی) :

مجموعه اوّل: ۱میلیارد ریال

مجموعه دوّم: ۷۰۰ میلیون ریال

مجموعه سوّم: ۵۰۰میلیون ریال

شرکت در آزمون 27 آبان تا 3 آذرماه 1402

اعلام نتایج: 10 آذرماه 1402

نحوه شرکت در مسابقه :

گروهی

https://aparat.com/v/GhPbn

ارسال عدد 3 یا 5 به شماره 90001981

فردی

https://aparat.com/v/4AZkF

ارسال عدد 1 به شماره 90001981

#مسابقۀ کتابخوانی‌ با محوریت کتاب نخبگان و تمدن سازی اسلامی #مسابقه بزرگ کتابخوانی #مسابقه کتابخوانی بنیاد ملی نخبگان #مسابقه کتابخوانی از کتاب کتاب نخبگان و تمدن سازی اسلامی #مسابقه کتابخوانی مجازی #مسابقه کتابخوانی بر اساس گزیده بیانات مقام معظم رهبری #مسابقات کتابخوانی کانون های فرهنگی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقۀ کتابخوانی‌ با محوریت کتاب نخبگان و تمدن سازی اسلامی»