چهارمین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت


چهارمین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۱

تعداد بازدید: ۲۸۲

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، برای چهارمین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت از سری چهارم این مسابقات کتاب «عملیات احیا» را به قلم محمد حکیم آبادی برای دانشجویان علاقه مند کتابخوانی انتخاب کرده است.

به گزارش ایسنا، کتاب «عملیات احیا»، روایتی از صعود یک مجموعه دانش بنیان به قله دانش و فناوری است.

شرکت ماشین های الکتریکی جمکو از صنایعی است که در سال ۱۳۶۹ در شهرستان جوین با هدف عدم وابستگی صنایع داخلی به کشورهای خارجی در زمینه تولید انواع ماشین های الکتریکی تأسیس و راه اندازی شد، اما در ادامه به علت برخی بی توجهی ها، با مشکلات زیادی روبرو شد و در آستانه تعطیلی قرار داشت.

اما امروز، این شرکت موفق به طراحی و تولید الکتروموتورها و ژنراتورهای بزرگ صنعتی با استانداردهای جهانی شده و در برخی محصولات نیز جزء چهار- پنج شرکت تولیدکننده در جهان است، کتاب عملیات احیا روایتی از تلاش این مجموعه دانش بنیان برای رسیدن به چنین دستاورد بزرگی است.

دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۲۴ در این مسابقه کتابخوانی شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.

تنها شرط شرکت در مسابقه ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران است. به برگزیدگان این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.

همچنین دانشجویان می توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند.

نسخه الکترونیکی این کتاب در بن سازه طاقچه هم موجود است.

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران این مسابقه را با همکاری و مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه علم و فرهنگ، پیام نور، فرهنگیان، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می کند.

#چهارمین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت #مسابقات کتابخوانی سازمان جهاد دانشگاهی تهران #مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب عملیات احیا #مسابقه کتابخوانی با موضوع دانش بنیان #مسابقه کتابخوانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران #مسابقات کتابخوانی هشت بهشت #نسخه الکترونیکی کتاب عملیات احیا #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «چهارمین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت »