مسابقه کتابخوانی دردانه هستی


مسابقه کتابخوانی دردانه هستی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

تعداد بازدید: ۲۸۲

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران در گفت وگویی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک و باسعادت میلاد یگانه بانوی عالم هستی، حضرت فاطمه زهرا(س)، از برگزاری مسابقه کتابخوانی "دردانه هستی" ویژه همکاران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

خانم بهجت پور، هدف از این مسابقه را آشنایی با جایگاه حضرت زهرا(سلام الله علیها) و بازخوانی آیات و احادیثی که در میان اهل سنت و شیعه در مورد آن حضرت وارد شده، بیان داشت و یادآور شد: کتاب "شخصیت شناسی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بر پایه کتاب و سنت"، اثر مجید معارف به عنوان مبنع مسابقه معرفی شده و همکاران محترم می توانند با مراجعه به سامانه سیما، فایل کتاب را دانلود کرده و روز دوشنبه در مسابقه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: زمان مسابقه از عصر روز دوشنبه ۱۱ دی تا پایان روز سه شنبه ۱۲ دی است. به ۱۴ نفر از برگزیدگان در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که روز چهارشنبه ۱۳ دی در سالن آیت الله شرعی مرکز برگزار می شود، جوایزی اهدا می گردد.

شایان ذکر است، این مسابقه با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و اداره کل روابط عمومی و بین الملل برای همه همکاران برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی دردانه هستی #مسابقه کتابخوانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران #مسابقه کتابخوانی اداره کل روابط عمومی و بین الملل #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

عالی
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی دردانه هستی»