نذر فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه


نذر فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۱۱

تعداد بازدید: ۱۱۷۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

نذر فرهنگی اصطلاحی است که در سالهای اخیر رواج یافته است و به معنای نوعی نذر است که در آن صرف وقت و قوای فکری افراد مورد توجه است. در نذر فرهنگی فرد نذر کننده، کاری فکری، خلاقانه، فرهنگی یا تخصصی را برای دیگران انجام می دهد. بر خلاف نذرهای عمومی که مورد نذری عمدتا مادی و شامل مواردی مانند اطعام دیگران است، نذر فرهنگی شامل انجام یک کار فرهنگی و فکری برای فرد یا گروهی از افراد می شود و در قالب نذر وقت مهارت تعریف می شود.

یکی از موارد نذر فرهنگی، ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق افراد به مطالعه است، روش های مختلفی برای ترویج فرهنگ مطالعه وجود دارد. از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی که می تواند انگیزه افراد برای مطالعه را افزایش دهد.

برای برگزاری مسابقه کتابخوانی مراحل ذیل نیاز است انجام شود : - انتخاب کتاب مناسب - استخراج سوالات مسابقه - تعیین جایزه - طراحی بنرهای تبلیغاتی جهت معرفی مسابقه - تصحیح پاسخنامه های دریافتی - قرعه کشی مسابقه - تحویل جوایز به برندگان

تمام مراحل ذکر شده در بالا خود پروسه مجزا داشته که زمان و هزینه ای مضاعف از برگزار کننده مسابقه را می گیرند، اگر تمایل به برگزاری مسابقه کتابخوانی دارید می توانید به کمک یارکتاب دغدغه ها و هزینه برگزاری مسابقه کتابخوانی خود را کاهش دهید.

با یارکتاب دیگر نیاز نیست شما هزینه ای بابت طراحی بنر معرفی مسابقه، تصحیح پاسخنامه، قرعه کشی مسابقه و تحویل جوایز را پرداخت کنید، بلکه در کمترین زمان و بدون هیچ هزینه ای این گام ها به کمک یارکتاب برای شما انجام می شود.

در طرح نذر فرهنگی ترویج فرهنگ مطالعه یارکتاب نیز می تواند در بخش استخراج سوالات مسابقه به شما کمک کند، شما فقط کتاب دلخواه خود را انتخاب نمایید، تا مسابقه کتابخوانی شما برگزار شود، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۶۳۲۲۱۸۴۱۶ تماس حاصل فرمائید.

منتظر حضور شما در طرح نذر فرهنگی ترویج فرهنگ مطالعه هستیم.

با انتشار این مطلب ما را در ترویج فرهنگ مطالعه یاری نمایید.

با تشکر - یارکتاب

#نذر_فرهنگی #ترویج_فرهنگ_کتابخوانی_و_مطالعه #نذر_دانایی #یارکتاب

#نذر فرهنگی #نذر ترویج فرهنگ مطالعه #نذر دانایی #برگزاری مسابقه کتابخوانی #یارکتاب
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «نذر فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه»