راه اندازی حدود ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی در کاشان


راه اندازی حدود ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۳۱

تعداد بازدید: ۱۱۹۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مصطفی جوادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، شامگاه یکشنبه ٢٠ فروردین ماه درچهل دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان و اولین جلسه این شورا در سال جاری با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی سال گذشته منطقه فرهنگی کاشان، گفت: برگزاری چندین سمینار و همایش بین المللی از جمله کنگره بین المللی محتشم کاشانی، برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب بعد از ١٤ سال در کاشان و دهها برنامه فرهنگی و هنری دیگری از جمله این فعالیت ها بود.

وی همچنین موفقیت های کسب شده در حوزه فرهنگی کاشان را حائز اهمیت خواند و افزود: شهرستان کاشان در حوزه فرهنگ و کتاب و کتابخوانی، در بین ١٠٢ شهر که در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی برای کسب عنوان پایتخت کتاب فعالیت داشتند مقام دوم ترویج کتابخوانی کشور را کسب کرد که این عنوان حاصل تلاش شهرداری، آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه بود.

مصطفی جوادی، از راه اندازی حدود ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی ثابت در مدارس و مراکز فرهنگی در سال گذشته در شهرستان کاشان خبرداد و افزود: یکی از باشگاههای کتابخوانی کاشان در زمره ١٠ باشگاه برتر کتابخوانی کشور در سال گذشته قرار گرفت.

به گفته وی، سال گذشته از بین ٢ هزار روستای دوستدار کتاب کشور، روستای دارالسیاده علوی کاشان به عنوان یکی از ١٠ روستای برتر دوستدار کتاب در کشور انتخاب و معرفی شد.

مشاهده منبع

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «راه اندازی حدود ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی در کاشان »