تجليل از برگزيدگان مسابقه کتابخوانی در كراچی


تجليل از برگزيدگان مسابقه کتابخوانی در كراچی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۹

تعداد بازدید: ۱۳۶۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

برگزيدگان مسابقه کتابخوانی براساس کتاب «انسان دویست و پنجاه ساله» از آثار ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالي) از سوي خانه فرهنگ ایران در كراچي، تجليل شدند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مراسم اهدای جوایز به برگزيدگان مسابقه کتابخوانی براساس کتاب «انسان دویست و پنجاه ساله» از آثار ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالي)، با حضور حجت الاسلام غلام عباس ريیسی، مسئول حوزه علمیه امام خمینی (ره)، محمدرضا باقری، مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی، خانم نجفی، مدیر حوزه علمیه بانوان معهدالزّهرا (س)، برگزار شد.

باقری در سخناني، شرکت دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه پاکستان در این مسابقه کتابخوانی را ضروری برشمرد و به بيان وظایف نوجوانان شیعه در شرایط عصر حاضر، پرداخت.

مسئول خانه فرهنگ ایران اظهار كرد: در شرایط کنونی فضا و معادلات بین المللی بویژه در جهان اسلام، وظایف جوانان شیعه را چندین برابر می كند، زيرا تشیع پس از قرون متمادی مظلومیت، هم اکنون بواسطه پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نویدبخش شکل گیری تمدن نوین اسلامی را می دهد.

وي با اشاره به اهميت برگزاري مسابقه کتابخوانی با موضوعات ديني و فرهنگي گفت: ترویج و گسترش معارف اسلامی می تواند در بیداری اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا كند.

باقری به انتخاب کتاب «انسان دویست و پنجاه ساله» از آثار ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالي) براي اين دور از مسابقه اشاره و آن را مناسب ترین كتاب برای تفهیم بخش مهمی از معارف اسلامی شیعی عنوان كرد.

حجت الاسلام ريیسی، مسئول حوزه علمیه امام خمینی (ره) در سخنان خود، گفت: در عصر حاضر که به واسطه گسترش شدید فضای مجازی، میزان کتابخوانی کاهش یافته است، برگزاری مسابقه کتابخوانی آثار ارزشمند دینی شیعی توسط خانه فرهنگ ايران، اقدامی برجسته و بدون تردید قابل قدردانی است.

وی همچنين، انتخاب کتاب «انسان دویست و پنجاه ساله» از آثار ارزشمند و مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالي) را تأثيرگذار برشمرد و گفت: اين كتاب از بهترين اثر دینی براي هدايت و راهنمايي نسل جوان شيعه است.

بنابر اعلام اين خبر، مسابقه كتابخواني به منظور ترویج عقاید، معارف و اندیشه های ناب اسلامی براي تشویق کتابخوانی بین جوانان شیعه، از سوي خانه فرهنگ ایران در كراچي و با همكاري مراکز آموزشی و حوزه های علمیه شیعی اين شهر برگزار و از ميان شركت كنندگان، 20 نفر حائز تجليل و دريافت جوايزي به رسم يادبود شدند.

#تجليل از برگزيدگان مسابقه کتابخوانی در كراچی
می پسندم (۷) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «تجليل از برگزيدگان مسابقه کتابخوانی در كراچی»