مسابقه ملی کتابخوانی امام امت


مسابقه ملی کتابخوانی امام امت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

تعداد بازدید: ۴۹۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، همزمان با سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ، مسابقه ملی کتابخوانی «امام امت» در راستای اشاعه فرهنگ کتاب خوانی و امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی بیش از پیش مخاطبین با بیانات، اندیشه ها و سیره حضرت امام خمینی (ره) به صورت مجازی برگزار می شود.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان در گروه سنی جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا)، در دو بخش چهارگزینه ای با محوریت کتاب «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی (ره)»، استخراج و تنظیم معاونت پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و پویش معرفی کتاب های چاپ شده با موضوع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آثار ایشان است. مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir برگزار می شود.

زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از چهاردهم خرداد ماه آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت. در نهایت به ۳۳ نفر در هر بخش از مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نوآوری در شیوه اجرا، صدای رسا و استفاده از لحن کلام و زبان بدن، رعایت پوشش و محتوای کلیپ ارسالی منطبق بر شئونات اسلامی از شرایط شرکت در بخش پویش مسابقه بوده و آثار ارسالی می بایست با گوشی موبایل و به صورت افقی ضبط شده و حداکثر مدت زمان و حجم آن به ترتیب ۵ دقیقه و ۵۰ مگابایت باشد.

همچنین علاقمندان می توانند جهت دریافت رایگان کتاب مسابقه به کتابخانه های عمومی و یا به سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور samakpl.ir مراجعه کنند.

#مسابقه ملی کتابخوانی امام امت #روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان #امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی (ره) #استخراج و تنظیم معاونت پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) #پویش معرفی کتاب های چاپ شده با موضوع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی #مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور #سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) #امام امت
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه ملی کتابخوانی امام امت»