برندگان مسابقه کتاب خوانی برکرانه غدیر مشخص شدند


برندگان مسابقه کتاب خوانی برکرانه غدیر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

تعداد بازدید: ۴۳۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

در مراسمی که با حضور مدیران مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد به قید قرعه اسامی ذیل جزو برنده این مسابقه شدند که از طرف کانون انجمن های صنفی کارفرمایان و مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان به این عزیزان مبلغ یک میلیون تومان اهداء می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عیدغدیرخم، «مسابقه آنلاین کتابخوانی بر کرانه غدیر» توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد. در این مسابقه 598 نفر به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند که 94نفر از شرکت کنندگان امتیاز 100 را به دست آوردند. در مراسمی که با حضور مدیران مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد به قید قرعه اسامی ذیل جزو برنده این مسابقه شدند که از طرف کانون انجمن های صنفی کارفرمایان و مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان به این عزیزان مبلغ یک میلیون تومان اهداء می گردد. افرادی که نام آنها در ذیل درج شده است از طرف مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با آنها در هفته آینده تماس حاصل شده و پس از اخذ شماره حساب مبلغ هدیه فوق به حسابشان واریزد می گردد.

1-سرکار خانم ستاره نوروزی

2-جناب آقای جواد طهماسبی نوا

3-سرکار خانم الهام کارگر

4-جناب آقای عیل ابوئی مهریزی

5-سرکار خانم ثریا نجفی

6- جناب آقای امیر فیضی عارفی

7-سرکار خانم نجمه فیض عارفی

8- سرکار خانم رویا قاسمی بغداد آبادی

9- بدری غلامی

10- جناب آقای محمدرضا قاسمی

#مسابقه کتاب خوانی برکرانه غدیر #کانون انجمن های صنفی کارفرمایان #مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی کارگران #روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد #دهه امامت و ولایت #عیدغدیرخم #استان یزد #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برندگان مسابقه کتاب خوانی برکرانه غدیر مشخص شدند»