مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی در لرستان


مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

تعداد بازدید: ۶۲۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به مناسبت اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در تبیین زمینه ها، علل و آثار حادثه عاشورا برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران و خانواده آنان می توانند در این دوره از مسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون این دوره از مسابقات کتابخوانی به مناسبت اربعین تا ۲۵ شهریور بیان کرد: آزمون در سامانه سخا برگزار خواهد شد.

عزیزی تبیین و ترویج اهداف قیام عاشورا، توجه به درس ها و عبرت های عاشورا را از جمله اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی است.

وی در ادامه از برگزاری دوره جامع آموزش《منظومه فکری رهبر انقلاب》خبر داد و گفت: بهره مندی از اساتید برجسته، توانمندی در نقش آفرینی موثر در جهاد تبیین و بهره مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه ریزی از مزایای برگزاری این دوره است.

عزیزی در ادامه عنوان کرد: امکان شرکت در سطح دو(تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته های مختلف و ضروری و اعطای گواهینامه از دیگر مزایای این طرح است.

وی با بیان اینکه طلاب تمام سطوح(حضوری و غیرحضوری)، مبلغان، دانش آموختگان و اساتید می توانند در این دوره شرکت کنند، گفت: ۳۱ شهریور پایان مهلت نام نویسی در دوره جامع آموزش《منظومه فکری رهبر انقلاب》خواهد بود و جلسات مقدماتی ۱۰ مهرماه برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی #خرم آباد #اربعین حسینی #طلاب #لرستان #کتاب چهار گفتار بیانات مقام معظم رهبری #مرکز خدمات حوزه های علمیه لرستان #سامانه سخا #مسابقه کتابخوانی آنلاین #عاشورا #رهبر
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی در لرستان»