مسابقات بآشگاه، ویژه نمایشگاه بورس ۹۶


مسابقات بآشگاه، ویژه نمایشگاه بورس ۹۶

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۲۰

تعداد بازدید: ۱۱۱۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

با توجه به دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ فروردین، کارگزاری آگاه قصد دارد امسال با برگزاری قرعه کشی روزانه و اهدایا جوایز گوناگون، پذیرای شما عزیزان در سالن B31 باشد.

شرکت در قرعه کشی منوط به داشتن کارت قرعه کشی است.

ردیفنوع کارتتوضیحات۱طلائیبه ازای هر ۱ کارت طلائی، ۱ بار شانس چرخاندن گردونه و شرکت در قرعه کشی۲نقره ایبه ازای هر ۲ کارت نقره ای، ۱ بار شانس چرخاندن گردونه و شرکت در قرعه کشی۳برنزیبه ازای هر ۳ کارت برنزی، ۱ بار شانس چرخاندن گردونه و شرکت در قرعه کشی

با استفاده از فعالیت های متنوعی می توان در قرعه کشی شرکت کرد. یکی از این فعالیت ها برنده شدن در مسابقات ویژه نمایشگاه است.

از تاریخ ۱۹ فرودین الی ۲۳ فروردین در بخش مسابقات بآشگاه، سوالاتی ویژه نمایشگاه منتشر می شود. علاقمندان به این بخش می توانند با شرکت در هر یک از سوالات مشخص شده نمایشگاهی (در بازه مذکور) می توانید:

کسب امتیاز سوال مربوطه و تاثیر در کل امتیازات بآشگاهی تاثیر امتیاز کسب شده در نتایج ماهانه و هفتگی دریافت کارت قرعه کشی و افزایش شانس برای بهره مندی از جوایز بیشمار کارگزاری آگاه در نمایشگاه ۹۶

در بخش مسابقات بآشگاه، هر روز ۲ سوال نمایشگاهی برگزار خواهد شد که هر سوال امتیاز مشخصی دارد. توجه نمایید مهلت پاسخگویی به این دسته از سوالات همانند روال سابق مسابقات در بآشگاه است. در پایان بازه تعیین شده و با انتشار پاسخ همه سوالات تا روز پنجشنبه (۲۴ فروردین) امتیازات هر فرد محاسبه و در جدولی مجزا منتشر خواهد شد.

بر اساس امتیازهای کسب شده از مسابقات مذکور به برندگان، علاوه بر امتیازات معمول مسابقه، کارت قرعه کشی به شرح زیر تعلق خواهد گرفت:

۱۰۰ نفر اول کارت طلایی (در رتبه های یکسان، کارت یکسان اعطا می شود. مثلاً چنانچه رتبه نفر ۱۰۰ تا ۱۱۰ یکسان باشد، به همه۱۱۰ نفر کارت طلائی تعلق می گیرد.) ۱۰۰ نفر دوم کارت نقره ای (در رتبه های یکسان، کارت یکسان اعطا می شود. مثلاً چنانچه رتبه نفر ۲۰۰ تا ۲۱۰ یکسان باشد، به همه افراد این بازه، کارت نقره ای تعلق می گیرد.) ۳۰۰ نفر بعد کارت برنزی (در رتبه های یکسان، کارت یکسان اعطا می شود. مثلاً چنانچه رتبه نفر ۳۰۰ تا ۶۱۰ یکسان باشد، به همه افراد این بازه، کارت برنزی تعلق می گیرد.)

شرکت کنندگان محترم می توانند در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ با مراجعه به بآشگاه بلاگ لیست افراد برنده را مشاهده نمایند. برندگان با به همراه داشتن کارت ملی و مراجعه حضوری به غرفه کارگزاری آگاه (درب اصلی سالن ۳۱B) در روزهای نمایشگاه (از ۲۶ لغایت ۲۹ فروردین)، شانس خود را در قرعه کشی بزرگ آگاه امتحان نمایند.

شایان ذکر است در بازه مذکور مسابقات روزانه بآشگاه طبق روال گذشته برگزار نمی شود. پس از اتمام دوره نمایشگاه روال مسابقات طبق گذشته ادامه خواهد داشت.

برای قرعه کشی حتما باید در نمایشگاه حضور داشته باشید.

اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بلاگ مشاهده نمایید.

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقات بآشگاه، ویژه نمایشگاه بورس ۹۶»