اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بیله سوار برگزار می‌شود


اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بیله سوار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۰

تعداد بازدید: ۱۴۳۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

شهاب ملکی صبح امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل از برگزاری مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در بیله سوار خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز دوشنبه 13 آذر ماه ساعت 10 صبح در سالن کانون فرهنگی بعثت بیله سوار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه کارگاه جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در تیرماه امسال در روستای فولادلو برگزار شد افزود: در این کارگاه حدود 72 نفر از مربیان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مربیان صالحین بسیج و معلمان مقطع ابتدایی و کتابداران و کتابفروشان حضور داشتند.

ملکی گفت: با توجه به ثبت نام و عضوگیری اعضا کارگاه و همچنین بخش" نامه ای به نویسنده کتاب" 18 طرح در شهرستان برگزیده شده است و در مراسم اختتامیه از 25 مربی با ارایه تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بیله سوار عنوان کرد: اختتامیه جام باشگاه های کتاب و کتاب خوانی کودک و نوجوان در بیله سوار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله سوار و با مشارکت شورای فرهنگ عمومی شهرستان، دفتر نمایندگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان،سپاه بسیج بیله سوار،کتابخانه عمومی بیله سوار،آموزش و پرورش بیله سوار و موسسه فرهنگی و هنری میعاد مغان برگزار خواهد شد.

وی افزود: فرماندار بیله سوار،امام جمعه شهرستان ومدیران کل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر کل کتابخانه ای عمومی استان اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی جهت شرکت در مراسم اختتامیه این مراسم دعوت به عمل آمده است.

#اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بیله سوار برگزار می‌شود
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بیله سوار برگزار می‌شود»