استاندار البرز: کتابخوانی رضوی احیای شعار دینی است


استاندار البرز: کتابخوانی رضوی احیای شعار دینی است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۱

تعداد بازدید: ۱۲۳۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش جام جم البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان البرز؛ مهندس سید حمید طهایی با حضور در برنامه آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی از برگزیدگان این دوره از مسابقات کتابخوانی از 33 نفر از برندگان در حوزه انفرادی و در قالب خانواده های 2 تا 5 نفره تجلیل کرد.

وی در این آیین معنوی، حضور ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را افتخار ایرانیان دانست و اظهار داشت: حضور پرخیر و برکت آن امام همام، ملجاء و پناهگاه ملت و کشورمان نورانی از فیوضات معنوی آن است.

طهائی در ادامه راه اندازی کاروان کتابخوانی رضوی به میزبانی استان البرز طی 6 سال اخیر را حرکت ارزشمند و ماندگار عنوان کرد و گفت: بسترساز قرب هر چه بیشتر به ارزش های دینی و معنوی در جامعه خواهد شد. گفتنی است در کل کشور بیش از 600 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که 14 هزار و 511 نفر از این تعداد متعلق به استان البرز بوده اند.

لازم به توضیح است در بخش خانوادگی خانواده سرکار فاطمه محبوبی جوقان از نظرآباد، علی اکبر مسجودی از فردیس ، سیده خدیجه موسوی از کرج و خانواده فتح الله غیاثوند سالار آبادی از شهرستان ساوجبلاغ و همچنین در بخش الکترونیک نیز خانواده های محبوبه شیخ حسنی، ربابه پیش قدم و مهناز اسحاقی از کرج و خانواده احمد رضا سخایی از فردیس به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است در بخش انفرادی نیز به صورت الکترونیکی زینب نوروزی افق، ناصر بهرام زاده، نیلوفر خوشنام راد، عابد یحیی پور، زهرا میرزاعلی به ترتیب از فردیس و کرج و اشتهارد و همچنین در قسمت مکتوب نیز شهلا مقصودی دانیالی از ساوجبلاغ، پروانه اسدزاده و محمدپارسا کارگر از فردیس و ایلیا بختیاری و فرزانه زهره وندی نیا از کرج حائز رتبه های برتر شدند.

منبع:جام جم البرز

می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «استاندار البرز: کتابخوانی رضوی احیای شعار دینی است»