مسابقه کتاب‌خوانی "مسئله حجاب" استاد مطهری برگزار مي‌شود


مسابقه کتاب‌خوانی "مسئله حجاب" استاد مطهری برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۷

تعداد بازدید: ۱۲۹۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

ایرانه حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در طول سال برنامه های مختلفی را اجرایی می کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری متعدد در شهرستان افزود: این نمایشگاه ‎ها با هدف حمایت از هنرمندان و اغلب در فرهنگسرای امام خمینی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه از دیگر برنامه های اجرایی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزاری نمایشگاه کتاب است، گفت: این نمایشگاه نیز با هدف ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می شود.

حیدری در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در شهرستان نیز خبر داد و افزود: این مسابقه به مناسبت هفته معلم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از کتاب "مسئله حجاب" استاد مطهری برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقه ویژه کارکنان دولت و خانواده های آنها برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه به 12 نفر از برندگان به قید قرعه در این مسابقه جوایزی اهدا می شود، اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پاسخنامه را تا ٣١ اردیبهشت ماه به آدرس زنجان، بزرگراه ٢٢ بهمن، جنب پارک شهید رجایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان واقع در فرهنگسرای کوثر ارسال کرده و یا به شماره ٣٣٥٣٤٩٥٤ فکس کنند.

لازم به ذکر است، کتاب "مسئله حجاب" استاد مطهری از طریق آدرس http://www.parsbook.com قابل دانلود برای مطالعه و شرکت در مسابقه است.

می پسندم (۶) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتاب‌خوانی "مسئله حجاب" استاد مطهری برگزار مي‌شود»