مسابقه کتاب‌خوانی بر مدار آفتاب


مسابقه کتاب‌خوانی بر مدار آفتاب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

تعداد بازدید: ۷۲۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی با بیان اینکه مسابقه کتاب خوانی از کتاب "بر مدار آفتاب" به مناسبت دهه کرامت در استان سمنان در حال برگزاری است اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه پس از مطالعه کتاب، پاسخ صحیح سؤال ها را در قالب یک کد 10 رقمی به شماره 100045025 ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، از شانزدهم خرداد ماه آغاز شده است افزود: علاقه مندان می توانند تا پایان خرداد در این مسابقه شرکت کنند.

موسوی با بیان اینکه پوستر، سؤالات و فایل الکترونیکی کتاب "بر مدار آفتاب" در سامانه اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان به نشانی www.semnanpl.ir منتشر شده است گفت: اوایل تیر اسامی برگزیدگان این مسابقه در این سامانه اعلام خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: 14 جایزه 100 هزار تومانی به 14 برگزیده این مسابقه اهدا خواهد شد.

لینک دریافت فایل کتاب:

https://semnan.iranpl.ir/portal/file/?1361381/bar-madare-aftab.pdf

لینک دریافت فایل سوالات:

https://semnan.iranpl.ir/portal/file/?1361382/soal.pdf

#روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان #دهه کرامت #سمنان #اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان #مسابقه کتابخوانی #کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان #مسابقه کتاب‌خوانی بر مدار آفتاب
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتاب‌خوانی بر مدار آفتاب»