برگزاری مسابقه کتابخوانی «جرعه ای از ولایت» تا پایان ترم در دانشگاه های کشور


برگزاری مسابقه کتابخوانی «جرعه ای از ولایت» تا پایان ترم در دانشگاه های کشور

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۹

تعداد بازدید: ۱۴۳۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

پویان راد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برگزاری مسابقات کتابخوانی جرعه ای از ولایت اظهار داشت: «امسال، سال سومی است که این طرح برگزار می شود. سال اول فقط در دانشگاه امیر کبیر، سال دوم با مشارکت 4 دانشگاه و امسال هم 15 دانشگاه در سراسر کشور در حال برگزاری مسابقه کتابخوانی طرح جرعه ای از ولایت هستند.»

او افزود: «این مسابقه با کمک ستاد نماز جمعه در نماز جمعه تهران بین نمازگزاران توزیع شد.»

دبیرفرهنگی دفترتحکیم وحدت درباره نحوه برگزاری مسابقه گفت: «یک کتابچه به همراه تعدادی سوالات در دفاتر تحکم وحدت دانشگاه ها توزیع می شود که علاقه مندان با دریافت این کتابچه می توانند سوالات را در پاسخنامه ای که در پایان کتاب است پاسخ دهند و به دفتر های تحکیم وحدت تحویل دهند. در فضای مجازی نیز سوالات به صورت کد پاسخ و ارسال می شود.»

به گفته پویان راد این کتابچه درباره محتوای نامه 31 نهج البلاغه و با موضوع ضرورت واقعیت نگری در زندگی است که آیات و روایات مرتبط با این محتوا جمع آوری در کتابچه شده است.

او ادامه داد: «این مسابقه از نیمه مهر در دانشگاه ها آغاز شده است و تا پایان ترم ادامه دارد و هر دانشگاه به نفرات برتری که پاسخنامه صحیح دارند به قید قرعه جوایزی اهدا می کنند.»

پویان راد بیان کرد: «نامه 31 نهج البلاغه 17 سرفصل دارد که در این ترم برای مسابقه سرفصل "ضرورت واقعیت نگری" در نظر گرفته شد و در ترم های آینده سرفصل های دیگری مشخص خواهد شد.»

#مسابقه کتابخوانی طرح جرعه‌ای از ولایت #نحوه برگزاری مسابقه کتابخوانی طرح جرعه‌ای از ولایت
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی «جرعه ای از ولایت» تا پایان ترم در دانشگاه های کشور»