مسابقه کتابخوانی لبخند یک معجزه


مسابقه کتابخوانی لبخند یک معجزه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۱

تعداد بازدید: ۳۷۱

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

حمیدرضا هراسانی-رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ایام فاطمیه ضمن تشریح فعالیت های بسیج هنرمندان در راستای شناسایی استعداد های هنری و زمینه سازی برای تربیت متعهد و انقلابی، اظهار کرد: تلاش داریم زمینه انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و بسیج در قالب برنامه ها و فعالیت ها با حضور هنرمندان شریف این خطه از شمال کشور با استفاده از ظرفیت رشته های مختلف هنری و ادبی فراهم شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان مازندران از کتاب «لبخند یک معجزه» خبر داد و افزود: این کتاب شامل مجموعه خاطرات رزمندگان مازندرانی از لشکر ۲۵کربلا حاضر در عملیات والفجر هشت (فتح فاو) است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به زیور چاپ آراسته شد.

هراسانی با بیان اینکه دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، دانشجویان مخاطبین خاص این مسابقه کتابخوانی هستند، یادآورشد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

وی ۳۰دی ماه را آخرین مهلت ارسال پاسخنامه به دبیرخانه مسابقه کتابخوانی «لبخند یک معجزه» اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای دریافت فایل PDF کتاب و پاسخنامه به دفتر سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا واقع در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مراجعه و یا با شماره ۰۱۱۳۳۳۶۷۰۷۹ تماس حاصل نمایند.

هراسانی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند پاسخنامه را به شماره ۰۹۳۶۵۱۶۶۶۳۹در پیام رسان ایتا ارسال کنند، خاطرنشان شد: آئین اختتامیه به همراه معرفی برترین ها همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی لبخند یک معجزه #مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته بسیج #مسابقه کتابخوانی از کتاب لبخند یک معجزه #مسابقات کتابخوانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

با عرض سلام و احترام ، بهتر بود پی دی اف کتاب را همینجا بارگذاری می کردید و ارسال پاسخنامه در همین صفحه امکان پذیر می شد . من ساکن استان گیلان هستم اما چون در یکی از دانشگاههای استان مازندران تحصیل کرده ام تمایل داشتم در این مسابقه شرکت کنم .
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی لبخند یک معجزه »