مسابقه کتابخوانی کودکی نامداران


مسابقه کتابخوانی کودکی نامداران

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

تعداد بازدید: ۴۵۴

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ احسان منصوری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک گفت: دوران کودکی دوران مهمی از زندگی انسان ها است که باید از همه لحاظ به آن توجه ویژه شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته شده است، افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی «کودکی نامداران» از جمله این برنامه ها است که با هدف آشنایی کودکان با بزرگان و نامداران ایران اسلامی ترتیب داده شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه «کودکی نامدراران» شامل داستان هایی است که با شخصیت پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره ها در قرن گذشته نزدیک می کند، ادامه داد: العبد؛ من محمدتقی بهجت هستم، مرد روز های سخت؛ من مصطفی چمران هستم، بانوی شعر فارسی؛ من پروین اعتصامی هستم کتاب های این مسابقه است.

منصوری با تاکید بر اینکه این مسابقه با هدف تبیین فرهنگ کتابخوانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با بزرگ مردان و شیر زنان ایرانی برگزار می شود، گفت: این برنامه با مسابقه و جوایز ۲۰میلیون تومانی همراه است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این مسابقه از ۳ مهرماه آغاز شده است، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در آن می توانند برای تهیه کتاب یا آن را از مراکز کانون در سراسر کشور امانت گرفته و یا برای، خرید کتاب به کتابفروشی های سراسر کشور مراجعه یا از سایت دیجی کانون digikanoon.ir و یا ارسال عدد۶ به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال نمایند.

#مسابقه کتابخوانی کودکی نامداران #مسابقه کتابخوانی هفته ملی کودک #مسابقات کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی #مسابقه کتابخوانی سایت دیجی کانون #مسابقه کتابخوانی براساس اثار پروین‌اعتصامی‌
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

سلام .به نظر من خیلی خوب بود ولی کاش نتایج رو هم زودتر اطلاع رسانی کنین چون بچه ها آرام و قرار ندارن .
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی کودکی نامداران»