مسابقه کتابخوانی در امتداد ظهور


مسابقه کتابخوانی در امتداد ظهور

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۷

تعداد بازدید: ۴۵۶

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

حبیب الله پاکدامن در بجنورد اظهار کرد: این مسابقه از دو کتاب «پرسمان حسینی» شامل ۳۵۲ پرسش و پاسخ کوتاه درباره امام حسین (ع) و پیوند آن امام همام با حضرت مهدی(عج) و نیز «دو کشتی نجات» که هر دو مجموعه تألیف محمد یوسفیان و از سوی موسسه مهدی موعود (عج) شهر قم منتشر شده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند با مطالعه یکی از دوکتاب مذکور و پاسخ به سوالات در مسابقه شرکت و البته امکان شرکت در مسابقه هر دو کتاب برای افراد وجود دارد.

پاکدامن ادامه داد: بر اساس اعلام فراخوان 25 شهریور ماه جاری پایان مهلت شرکت در این مسابقه اعلام و علاقمندان می بایست عدد گزینه پاسخ های صحیح را از چپ به راست در قالب عدد 9 رقمی به شماره 1000012 پیامک کنند.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقه «در امتداد ظهور» می توانند با شماره 05832221294 تماس بگیرند.

#مسابقه کتابخوانی در امتداد ظهور #کتاب #مسابقه کتابخوانی از کتاب پرسمان حسینی #مسابقه کتابخوانی مجازی #مسابقه کتابخوانی براساس اثار محمد یوسفیان #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب پرسش و پاسخ کوتاه درباره امام حسین(ع) و پیوند آن امام همام با حضرت مهدی(عج) #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب دو کشتی نجات
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی در امتداد ظهور»