مسابقه کتابخوانی نقش دل در مدیریت در کردستان برگزار شد


مسابقه کتابخوانی نقش دل در مدیریت در کردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

تعداد بازدید: ۵۳۶

ثبت کننده:

طالب محمدی، رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان در گفت و گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی با توجه ویژه به کتاب و کتابخوانی محقق می شود، گفت: مسابقه کتابخوانی «نقش دل در مدیریت» با شرکت مدیران مدارس استثنایی ومراکز سنجش، آموزش، توانبخشی ومداخله بهنگام رشدی - تربیتی و کارکنان اداره آموزش وپرورش استثنایی استان برگزار شد.

وی افزود: سؤالات این مسابقه از کتاب « نقش دل در مدیریت» به قلم مجتبی کاشانی، طراحی شد و با شرکت بیش از ۸۰ علاقمند به کتاب وکتابخوانی امروز یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه در بستر فضای مجازی برگزارشد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان بیان کرد: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ آموزش و مدیریت برای توسعه زیرساخت های آموزشی و دانش افزایی مدیران به منظور ایجاد روحیه، انگیزش، تقویت وجدان کار، نظم، خودکنترلی و یگانگی با اهداف آموزش وپرورش استثنایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن انکارناپذیر است، گفت: گرایش به مطالعه یکی از شاخصه های رشد و توسعه در جوامع به شمار می رود وراهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خدادادی انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند.

محمدی با اشاره به اینکه ترویج کتاب و کتاب خوانی امری مهم است، یادآور شد: توانایی خواندن یکی از مهم ترین مهارت های اساسی دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروزی امری ضروری و اجتناب ناپذیراست.

یادآور می شود؛ نفرات برتر این مسابقه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم تجلیل می شوند.

#مسابقه کتابخوانی نقش دل در مدیریت #کردستان #کتابخوانی #اداره آموزش وپرورش #جامعه #معلم #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی نقش دل در مدیریت در کردستان برگزار شد»