مسابقه کتابخوانی نور در کرمانشاه


مسابقه کتابخوانی نور در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تعداد بازدید: ۴۹۷

ثبت کننده:

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی نور به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه دانشجویان استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با موضوع تفسیر سوره مبارکه نور از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه یاد شده از مجموعه برنامه های چهار فصل قرآنی است، افزود: منبع مسابقه کتاب تفسیر سوره نور تألیف حجت الاسلام محسن قرائتی است و علاقه مندان برای دانلود کتاب می توانند به نشانی الکترونیکی isqa.ir مراجعه و در مسابقه شرکت کنند.

خدادادی تصریح کرد: طرح چهار فصل قرآنی بخش های مختلفی را شامل می شود که در آن آموزش های مختلفی ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده تا با آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن کریم، مهارت های فردی نیز در کنار مفاهیم آموزش ببینند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در پایان اظهار کرد: دانشجویان علاقه مند برای حضور در این رویداد فرهنگی – قرآنی برای اطلاع از برنامه های چهار فصل قرآنی به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir مراجعه کنند و از زمان برگزاری برنامه ها مطلع شوند.

#مسابقه کتابخوانی نور #کرمانشاه #سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه #ایام دهه فجر #پیروزی انقلاب اسلامی #سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور #نشانی الکترونیکی #جهاددانشگاهی #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی نور در کرمانشاه»