مسابقه سراسری کتابخوانی سیاست علوی در جهرم


مسابقه سراسری کتابخوانی سیاست علوی در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تعداد بازدید: ۶۹۱

ثبت کننده:

مجتبی امیرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد سراسر نور و سرور حضرت امیرالمومینن (ع) مسابقه کتابخوانی از کتاب «سیاست علوی» نوشته آیت الله حاج سیدحسین آیت اللهی(ره) برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: این مسابقه به شکل الکترونیکی و با مشارکت امور فرهنگی دفتر امام جمعه جهرم، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم و بنیاد فرهنگی پژوهشی پیمان غدیر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقه مندان در تمام رده های سنی آزاد است، بیان کرد: شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب به ۲۰ سوال چهارگزینه ای طرح شده پاسخ می دهند.

امیرزاده عنوان کرد: افراد می توانند برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به سایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم به فایل مربوط به متن کتاب دسترسی و پس از دانلود و مطالعه آن به سوالات پاسخ دهند.

وی به برترین های این مسابقه کتابخوانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در پایان نیز پس از قرعه کشی به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم گفت: همچنین برای تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در مسابقه از سوی این اداره صادر می شود.

وی اضافه کرد: فرایند ثبت نام برای اخذ گواهی شرکت در مسابقه و نتایج نهایی مسابقه از طریق سایت www.jahrompl.ir اعلام می شود.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه 15 اسفند از طریق سایت www.jahrompl.ir در این مسابقه شرکت کنند و نتایج قرعه کشی مسابقه کتابخوانی «سیاست علوی» روز ۱۷ اسفند مصادف با میلاد حضرت قائم (عج) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر می شود.

#مسابقه سراسری کتابخوانی سیاست علوی #استان فارس #دهه مبارک فجر #امیرالمومینن (ع) #اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم #بنیاد فرهنگی پژوهشی پیمان غدیر #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

چرا ثبت نام واضح نیست
۰۰

ممنون مسابقه خوبی هست
۰۰

برای ثبت نام فیلم اموزشی بزارید .ممنون
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه سراسری کتابخوانی سیاست علوی در جهرم»