مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده


مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

تعداد بازدید: ۴۸۲

ثبت کننده:

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی با عنوان خانواده بهشتی از کتاب "چلچراغ نماز و خانواده" با هدف معرفت افزایی در حوزه معارف نماز و آشنایی خانواده ها در مسائل تربیت اسلامی فرزندان ویژه دبیران اقامه نماز ادارات استان و شهرستان ها و خانواده ها برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان فعالین فرهنگی و خانواده های آنان، ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری مسابقه خانواده بهشتی از کتاب ” چلچراغ نماز و خانواده” نوشته حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی نموده است.

راستگو کارشناس فرهنگی ستاد استان در توضیحات تکمیلی این مسابقه کتابخوانی بیان داشت: رابطین نماز دستگاههای اجرایی استان و دبیران اقامه نماز شهرستان به همراه خانواده های آنان در صورت تمایل به شرکت در این مسابقه می توانند تا ۳۰ آبان ماه به شماره ۰۹۱۵۲۴۰۶۱۹۱ از طریق فضای مجازی(ایتا) اقدام به ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: برای دسترسی به pdf کتاب می توانند از طریق سایت انتشارات ستاد اقامه نماز کشور خریداری کرده و یا کتاب را به صورت فیزیکی از انتشارات نورالمبین در مشهد تهیه نمایند، همچنین سوالات از طریق کانال ایجاد شده برای اعضا ارسال شده و تا ۱۵ آذرماه مهلت پاسخگویی در پیام رسان ایتا را خواهند داشت.

راستگو افزود: در پایان برای افرادی که در این مسابقه حائز نمره بالای ۷۰% شوند گواهی صادر می شود و به قید قرعه از هشت نفر تقدیر بعمل خواهد آمد.

کارشناس آموزشی فرهنگی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی تاکید نمود: این مسابقه فقط ویژه دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان، واحدهای تابعه و دبیران اقامه نماز شهرستان ها به همراه خانواده های آنان با هدف معرفت افزایی در حوزه معارف نماز و آشنایی خانواده ها در مسائل تربیت اسلامی فرزندان است.

#مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده #هفته کتاب و کتابخوانی #معارف #نماز #ادارات #ستاد اقامه نماز #فضای مجازی #انتشارات ستاد اقامه نماز #انتشارات نورالمبین #مشهد #پیام رسان ایتا #خراسان رضوی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده»