اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری همراه سفر اعلام شد


اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری همراه سفر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۲

تعداد بازدید: ۵۶۱

ثبت کننده:

به گزارش ایسنا، حامد صالحی - مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز- در این باره گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد سفر معنوی در ایام نوروز و در راستای اجرای پویش سراسری “همراهان سفر ایمن” از کتاب همراه سفر با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.

او اظهار کرد: منبع این مسابقه کتابچه همراه سفر بود و بخش های این کتاب شامل گزیده ای از بیانات نوروزی رهبری، توصیه های دهگانه نوروزی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، انواع سفر، آداب قبل ازسفر، آداب هنگام سفر، توصیه هایی در سفرهای گروهی، احکام مسافر، مسائل مربوط به احکام مسافر، مسائل مربوط به رانندگان و مسافرت و رانندگی است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: این مسابقه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با آغاز پویش همراهان سفر ایمن آغاز شد و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: بیش از ۶ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این میان نزدیک به ۳ هزار نفر پاسخ صحیح دادند و به قید قرعه به ۳۰۰ نفر هدیه نقدی ۲ میلیون ریالی از طرف ستاد اقامه نماز کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اهدا خواهد شد.

شرکت کنندگان برای مشاهده لیست برگزیدگان به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir می توانند مراجعه کنند.

#مسابقه سراسری همراه سفر #روابط عمومی ستاد اقامه نماز #ایام نوروز #سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای #رهبر #احکام #مسابقه کتابخوانی مجازی #رانندگی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری همراه سفر اعلام شد»