مسابقه کتابخوانی شهادت مادرم زهرا(س) افسانه نیست


مسابقه کتابخوانی شهادت مادرم زهرا(س) افسانه نیست

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۶

تعداد بازدید: ۶۳۵

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا، مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون کتابخوانی این دانشگاه برگزار می شود.

این مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «شهادت مادرم زهرا(س) افسانه نیست» برگزار می شود و علاقه مندان به منظور شرکت در آن و دریافت منبع مسابقه می توانند به کانال کانون قرآن و عترت در پیام رسان تلگرام به نشانی t.me/kanonquran_atu مراجعه کنند.

کتاب «شهادت مادرم زهرا(س) افسانه نیست»، تألیف جمعی از نویسندگان، نگاهی به مظلومیت حضرت زهرا(س) در منابع معتبر اهل تسنن دارد.

در این کتاب ضمن اشاره به فضایل و مناقب و سیره معنوی اخلاقی حضرت زهرا (س) به گزارش مصایب و رنج های آن حضرت مخصوصاً رنج هایی که توسط خلفا ایجاد شده می‏ پردازد و شواهد و منابع زیادی از اهل‏ سنت مبنی بر به شهادت رسیدن حضرت زهرا(س) نقل کرده است.

منابع، مربوط به هجوم به خانه، شهادت فرزند شش ماهه و شکسته شدن پهلو به تفکیک معرفی و ترجمه ه‏ایی از خطبه عقیدتی ـ سیاسی حضرت زهرا(س) است.

#مسابقه کتابخوانی #ایام فاطمیه #کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی #کانون کتابخوانی #کانال #حضرت زهرا(س) #اهل تسنن
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

بسیار کار خوب است .اجرتان به فاطمه زهرا(س) موفق و پیروز باشد
۰۰

سلام چرا در پیام رسان داخلی فعالیت نمیکنید؟:frowning2:
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی شهادت مادرم زهرا(س) افسانه نیست»