مسابقه کتاب‌خوانی استاد عشق در استان سمنان


 مسابقه کتاب‌خوانی استاد عشق در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

تعداد بازدید: ۵۴۰

ثبت کننده:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در تشریح نحوه برگزاری کتاب خوانی «استاد عشق» در استان سمنان گفت: یازدهمین دوره از این مسابقه با محوریت کتاب فرنگیس، اثر برگزیده جایزه کتاب سال دفاع مقدس که به روایت خاطرات فرنگیس حیدرپور می پردازد و نوشته مهناز فتاحی است که از سوی انتشارات سوره مهر منتشرشده است.

وی افزود: این مسابقه از سوی انجمن رسالت قلم سرخه و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سایر دستگاه های اجرایی در شهرستان های سمنان و سرخه برگزار می شود.

محمد طاهریان درباره اهداف برگزاری این مسابقه کتاب خوانی، گفت: یازدهمین دوره مسابقه کتاب خوانی «استاد عشق»، باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، ایجاد انگیزه مطالعه در مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان از اهداف برگزاری این رقابت است.

طاهریان در خصوص برگزاری این رقابت نیز افزود: شرکت در این مسابقه به صورت حضوری خواهد بود و علاقه مندان پس از تهیه کتاب فرنگیس از کتابخانه های منتخب و مراکز فروش و مطالعه آن در آزمون یازدهمین دوره مسابقه کتاب خوانی «استاد عشق» که به طور هم زمان ساعت 16:30 روز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 در سالن امام خمینی (ره) سپاه ناحیه سرخه و سالن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

گفتنی است یک جایزه 40 میلیون ریالی، یک جایزه 30 میلیون ریالی، یک جایزه 20 میلیون ریالی و ده ها جایزه ده، پنج و سه میلیون ریالی ازجمله جوایز این مسابقه است.

فرنگیس حیدرپور زنی شجاع و اهل یکی از روستاهای کرمانشاه بود که در زمان حمله نیروهای عراقی به خاک ایران توانست نیروهای دشمن را اسیر و زمین گیرکند.

#مسابقه کتاب‌خوانی استاد عشق #کتابخانه‌های عمومی استان سمنان #کتاب فرنگیس #دفاع مقدس #انتشارات سوره مهر #انجمن رسالت قلم سرخه #اداره کل کتابخانه‌های عمومی #مسابقه کتابخولنی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتاب‌خوانی استاد عشق در استان سمنان»