حمایت از برگزاری مسابقه کتابخوانی از چیزی نمی ترسم در کانون های مساجد خراسان جنوبی


حمایت از برگزاری مسابقه کتابخوانی از چیزی نمی ترسم در کانون های مساجد خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

تعداد بازدید: ۶۰۰

ثبت کننده:

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به همراه تعدادی از کارشناسان این نهاد با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری دیدار کرد.

محقی در این دیدار با اشاره به مظلومیت حوزه فرهنگ در برخورداری از اعتبارات گفت: ۶۰ درصد از کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در مناطق روستایی و ۴۰ درصد در مناطق شهری راه اندازی شده اند.

وی عدم شناخت برخی از مدیران و مسئولان از فعالیت های انجام شده در بدنه کانون های فرهنگی هنری مساجد را یکی دیگر از مظلومیت های این نهاد برشمرد و از مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی برای حضور در کانون های مساجد فعال دعوت کرد.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به «لایحه الحاق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به قانون فهرست نهادهای عمومی غیردولتی» که در اواخر اردیبهشت ماه امسال با امضای رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارسال شد هم اشاره ای کرد و تصویب این لایحه در مجلس را یک اقدام ضروری برای تثبیت جایگاه این نهاد اعلام کرد.

وی بر عضویت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شورای اداری خراسان جنوبی هم تاکید کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پیوند بین کانون های فرهنگی هنری مساجد را با موسسات فرهنگی جهان اسلام برقرار کنیم.

همچنین در این دیدار فرشته اسدزاده با اشاره به تعدد متولیان حوزه مسجد در سطح کشور، بر اتحاد و خدمت رسانی هماهنگ بین متولیان این مکان مقدس تاکید کرد و گفت: در سال های گذشته، بیشتر نگاه متولیان و مسئولان به سمت انجام پروژه های عمرانی معطوف بوده است به همین دلیل از پیوست فرهنگی پروژه ها غفلت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور حمایت از جوانی جمعیت قرار گیرد، یادآور شد: هرجا مسجدی باشد، باید تمامی برنامه ها و فعالیت ها با محوریت این مکان مقدس انجام شود.

اسدزاده در پایان حمایت خود را از برگزاری مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی ترسم» اعلام کرد و گفت: تلاش می شود در راستای تامین بخشی از هزینه های این مسابقه در کانون های فرهنگی هنری مساعدت های لازم انجام شود.

#مسابقه کتابخوانی از چیزی نمی ترسم #استانداری #کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی #کانون‌ #خراسان جنوبی #رئیس جمهور #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «حمایت از برگزاری مسابقه کتابخوانی از چیزی نمی ترسم در کانون های مساجد خراسان جنوبی»