مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب چهل تدبیر


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب چهل تدبیر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تعداد بازدید: ۷۶۶

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، همزمان با دهه فجر و ایام بزرگداشت چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «چهل تدبیر» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جلفا و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا، دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس و دفتر امام جمعه هادیشهر برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی از کتاب «چهل تدبیر» نوشته محمدعلی الفت پور در قالب پرسشنامه چهارگزینه ای و به صورت پیامکی از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه در بستر پیام رسان های بله و ایتا برگزار می شود.

شایان ذکر است کتاب «چهل تدبیر» بر آن است تا سیری منطقی، متنوع، موثر و راهگشا از تدابیر نظام جمهوری اسلامی در آغاز دهه چهارم انقلاب ارائه دهد. مجموعه تدابیر و چاره اندیشی هایی که نظام برای حفظ حیات خویش به هنگام غائله ها و بحران های مختلف اندیشیده است، نگارنده این اثر را بر آن داشته تا در مجموعه ای با عنوان «چهل تدبیر» به بررسی بخشی از این تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بپردازد.

#مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب چهل تدبیر #روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی #شهرستان جلفا #منطقه آزاد #پیامک #پیام رسان های بله #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب چهل تدبیر»