دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان دشتستان


دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان دشتستان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۶

تعداد بازدید: ۴۳۳

ثبت کننده:

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان از برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دشتستان خبر داد و گفت این رویداد بزرگ فرهنگی تا اول مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از سخن مردم؛ مجتبی عباسی بیان کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای ترویج فرهنگ و تبیین سیره و منش رضوی با بهره گیری و معرفی منابع و کتاب های منتشر شده در خصوص ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع)برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری این دوره از جشنواره بخش های مختلف برای گروه ها و اقشار و سطوح سنی مختلف تدارک دیده شده است، افزود: پویش های کتابخوانی شامل «قصه گویی، معرفی کتاب، خوانش بخش هایی از کتاب» مسابقات چهارگزینه ای، هنرهای تجسمی، دست سازه، داستان و شعر و هنرهای دیجیتال از بخش های دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی است.

رئیس اداره کتابخانه های دشتستان گفت: هر سال منابع مرتبط با یکی از سیره معصومین (ع) به عنوان بخش ویژه به کتاب های جشنواره اضافه می شود و امسال کتاب های مرتبط با امام حسن عسگری (ع) به عنوان بخش ویژه دوازدهمین جشنواره رضوی اضافه شده است.

وی بیان کرد: ۹ عنوان کتاب برای گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال انتخاب شده است که علاقه مندان می توانند از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه های عمومی و دسترسی به نسخه الکترونیکی در سامانه مسابقات، نسبت به مطالعه و شرکت در مسابقه اقدام کنند

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های فردی، گروهی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می شود که هریک از افراد و گروه ها متناسب با شرایط تعیین شده می توانند در بخش های مختلف این مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

عباسی ادامه داد: این رویداد بزرگ فرهنگی تا اول مرداد ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان با مراجه به آدرس الکترونیکی samakpl.ir می توانند در این مسابقه شرکت نمایند. وی افزود: برگزیدگان این جشنواره در دو سطح ملی و استانی با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی در بخش های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهد شد.

#دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی #اداره کتابخانه های عمومی #جشنواره بین‌المللی امام رضا #نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور #پویش کتابخوانی #قصه گویی #چهارگزینه ای #دست سازه #داستان #شعر #رضوی #امام رضا #آدرس الکترونیکی #ملی #استانی #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان دشتستان»