مسابقه کتابخوانی سردار


مسابقه کتابخوانی سردار

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

تعداد بازدید: ۵۳۹

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، همزمان با دهه بصیرت و ایام بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب های «رفیق خوشبخت ما» و «قهرمان من» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی و با مشارکت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز، سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی، نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی و صدا و سیمای مرکز استان برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی از کتاب «رفیق خوشبخت ما» نوشته محمد محمدی نیا و اسدالله محمدی نیا برای گروه سنی بزرگسالان و «قهرمان من» نوشته سید امیررضا نجفی برای گروه سنی کودکان بین ۷ تا ۱۲ سال در قالب پرسشنامه چهارگزینه ای و به صورت الکترونیکی از تاریخ ۱۰ لغایت ۳۰ دی ماه در بستر سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir برگزار می شود.

کتاب «رفیق خوشبخت ما» شامل منتخبی جذاب از زندگی نامه و متن وصیت نامه شهید بزرگوار ، سردار حاج قاسم سلیمانی است. در این کتاب مخاطب در هشت فصل مختلف، با مصداق های متعالی اخلاق، عبادت و اخلاص سید الشهدای مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رو به رو می گردد. کتاب «رفیق خوشبخت ما» با قلمی روان به همراه عکس و تصویرگری های جذاب نگارش شده و با استفاده از تکنولوژی های جدید نظیر کیوآرگرافی و واقعیت افزوده مخاطب را از طریق فیلم های متنوع با این شهید بزرگوار بیشتر آشنا می سازد.

همچنین در کتاب «قهرمان من» نیز تعدادی کودک با شنیدن خبر شهادت پدر یکی از دوستانشان در سوریه و خواندن نامه ای از یک کودک سوری که به بچه های ایران نوشته است اطلاعات جذاب و جدیدی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کسب می کنند و تصمیم می گیرند با تشکیل هیئتی به نام قاسم ابن الحسن مراسم روضه ای ساده را در ماه محرم برگزار کنند. در خلال این روضه آنها با ویژگی های شخصیتی و رشادت های حضرت قاسم علیه السلام و اشتراکات این ویژگی های اخلاقی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آشنا می شوند.

#مسابقه کتابخوانی سردار #روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی #دهه بصیرت #شهرداری #سازمان بسیج رسانه #آستان قدس رضوی #صدا و سیما #نهاد کتابخانه های عمومی #سامانه #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی سردار»