مسابقه کتابخوانی دیار دلیران در مشهد


مسابقه کتابخوانی دیار دلیران در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

تعداد بازدید: ۷۸۳

ثبت کننده:

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با مشارکت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب و به مناسبت سی امین هفته کتاب مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» را برگزار می کند.

علی اکبر روحی گل خطمی، مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با بیان اینکه این مسابقه در راستای تقویت وحدت و انسجام ملی برگزار می شود، گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب دیار دلیران، نوشته حجت الاسلام دکتر علی گودرزی است که شامل بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری درباره قوم کرد و مردم نجیب استان کردستان است.

به گفته وی توجه به جنبه های مثبت استان کردستان، خدمات مردم کردستان به انقلاب، خدمات انقلاب به مردم کردستان، وظایف اقشار مختلف در قبال استان کردستان برخی از مطالب این کتاب است.

در بخشی از این کتاب آمده است، «کردستان به نظر من یک استان فرهنگی است. من این را مکرر گفته ام، سعی کرده اند این استان را امنیتی و نظامی کنند. حقیقت را واژگون جلوه دادند. این کار را جمهوری اسلامی نکرد و به طور طبیعی نمی توانست بکند! چه کسانی کردند؟ دشمنان نظام جمهوری اسلامی.» (بیانات امام خامنه ای در دیدار برگزیدگان استان کردستان،۲۴اردیبهشت۱۳۸۸)

نحوه شرکت در مسابقات مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی

مخاطبانی که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی موسسه فرهنگی و هنری شهید روحی شرکت کرده اند احتمالا اطلاعات شان در سامانه موجود است، بنابراین برای صحت اطلاعات از طریق صفحه اصلی سایت و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود کنند. در صورت صحت اطلاعات در صفحه ابتدائی پروفای متقاضی اطلاعات مسابقه را قابل مشاهده و امکان شرکت در آن وجود دارد. در غیر این صورت علاقمندان پس از ثبت نام و ورود به سامانه می توانند رد این رقابت شرکت کنند.

به برگزیده مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» ۱۰۰ میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir مراجعه کنند.

#مسابقه کتابخوانی دیار دلیران #مشهد #موسسه فرهنگی هنری شهید روحی #هفته کتاب #مسابقه کتابخوانی #مقام معظم رهبری #کردستان #جمهوری اسلامی #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی دیار دلیران در مشهد»