پویش کتابخوانی از کتاب شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه


پویش کتابخوانی از کتاب شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

تعداد بازدید: ۵۹۴

ثبت کننده:

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، پویش کتابخوانی از کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» نوشته حجت الاسلام محسن قرائتی ویژه رده سنی جوان و بزرگسال از 1 دی الی 30 بهمن ماه 1401 برگزار می شود.

این مسابقه در دو بخش سوالات چهارگزینه ای از مبحث سیمای دعا در قرآن (صفحه 1 الی 130 کتاب) و ارسال ویدئو معرفی کتاب در حداکثر ۱۱۰ و حداقل ۶۰ ثانیه برگزار می شود. ویدیوی ارسالی در حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت، باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹) ضبط شود. شرکت کنندگان باید ابتدای ضبط ویدیو نام و نام خانوادگی و سن خود را بیان کنند.

علاقه مندان جهت دریافت فایل الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این پویش کتابخوانی، روز 7 اسفند ماه 1401 همزمان با میلاد امام سجاد (ع) و روز صحیفه سجادیه با اهدای بیش از 40 میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی به 100 نفر برگزار خواهد شد.

گفتنی است که کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» درسال 1401 توسط انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن منتشر شده است که از جمله مهم ترین فصل های این کتاب می توان به سیمای دعا در قرآن، حفظ تعادل در ابعاد روح و روان، محاسبه و مراقبه، مراحل و درجات خودسازی، آثار هدایت الهی، استغفار و توبه در قرآن، مغفرت در قرآن، مصادیق نطق به هدایت، آفات توسعه مالی و اقتصادی و عمل به علم اشاره کرد.

#پویش کتابخوانی #اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم #حوزه‌های علمیه #سوالات چهارگزینه ای #فایل الکترونیکی #سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «پویش کتابخوانی از کتاب شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه»