مسابقه کتابخوانی منجی دل‌ها


مسابقه کتابخوانی منجی دل‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

تعداد بازدید: ۵۹۱

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا، مسابقه کتابخوانی «منجی دل ها» از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان، شهرداری، دبیرخانه دائمی آیین های مذهبی، آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

مهلت شرکت در این مسابقه از ۱۲ آبان تا ۱۲ دی تعیین شده و علاقه مندان به منظور دریافت فایل کتاب و سؤالات مسابقه می توانند از کانال خیمه گاه در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/kheymegah استفاده کنند. قرعه کشی انتخاب برگزیدگان نیز در روز ۲۳ دی مصادف با میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن برگزار می شود.

همچنین علاقه مندان برای دریافت نسخه فیزیکی کتاب می توانند به نشانی های آران و بیدگل، خیابان ۱۷ شهریور، کوچه اداره پست، مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) (روزهای زوج ساعت ٩ تا ١٢ و ساعت ١۶ تا ١٨) و کاشان، خیابان اباذر، کوچه جنب شهرداری، مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١۶ تا ١٩) مراجعه کنند.

#مسابقه کتابخوانی منجی دل‌ها #مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان #شهرداری #دبیرخانه دائمی آیین‌های مذهبی #اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی #پیام‌رسان ایتا #روز زن
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی منجی دل‌ها»