مسابقه کتابخوانی برگی از جنگل در صومعه‌سرا


مسابقه کتابخوانی برگی از جنگل در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

تعداد بازدید: ۴۸۹

ثبت کننده:

پروین شمسی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: کانون محبان بقیه الله(عج) به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی، مسابقه کتابخوانی برگی از جنگل در صومعه سرا برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان بقیه الله(عج) مسجد جامع صومعه سرا با بیان اینکه موضوع مسابقه زندگی نامه سردار جنگل است افزود: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه و ارسال پاسخنامه سوالات اعداد پاسخ صحیح را به ترتیب از اول تا آخر به شماره 10008940131 ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا پایان آذرماه است گفت: به 10 نفر از شرکت کنندگان که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

شمسی پور تصریح کرد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال و شناخت میرزا کوچک خان جنگلی از اهداف مهم برگزاری این مسابقه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان بقیه الله(عج) مسجد جامع صومعه سرا خاطرنشان کرد: آنان که سردار جنگل را فقط به اسم شنیده اند خوب است بدانند که او چگونه به یک سردار ملی تبدیل یافته است.

#مسابقه کتابخوانی برگی از جنگل #گیلان #کانون محبان بقیه‌الله(عج) #میرزاکوچک جنگلی #مسابقه کتابخوانی #صومعه‌سرا #کانون فرهنگی هنری #مسجد جامع #سردار جنگل
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی برگی از جنگل در صومعه‌سرا»