مسابقه کتابخوانی راز حجاب در لرستان


مسابقه کتابخوانی راز حجاب در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

تعداد بازدید: ۵۷۲

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان با همکاری مدرسه علمیه معصومیه(س) شهرستان خرم آباد مسابقه استانی کتابخوانی «راز حجاب» را برگزار می‎کند.

این مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام فاطمیه پس از امتحانات نیمسال اول تحصیلی، به صورت حضوری در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می‎شود.

در پایان این مسابقه به قید قرعه به منتخبان بخش کتابخوانی و اعضای گروه حجاب و عفاف جوایز نقدی یک و دو میلیون ریالی اهدا می‎شود.

اجرای پویش «عهد می بندم چادری بمانم» در الشتر

همچنین، به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پویش «عهد می بندم چادری بمانم» ویژه دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا(س) شهرستان برگزار شد.

در این ویژه برنامه که یکشنبه، ۲۰ آذر برگزار شد، مدیر دبیرسان دخترانه الزهرا(س) ۶ قواره چادر به عنوان حجاب برتر را به دانش آموزانی که در پی اجرای این پویش «عهد می بندم چادری بمانم» حجاب چادر را انتخاب کردند، اهدا و در پایان میثاق نامه عفاف و حجاب قرائت شد.

#مسابقه کتابخوانی راز حجاب #لرستان #حوزه علمیه خواهران لرستان #مدرسه علمیه معصومیه(س) شهرستان خرم‌آباد #مسابقه ‌استانی‌ کتابخوانی #ایام‌ فاطمیه #امتحانات #پویش عهد می‌بندم چادری بمانم #عفاف و حجاب
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی راز حجاب در لرستان»