مسابقه کتابخوانی خانواده آخرالزمانی


مسابقه کتابخوانی خانواده آخرالزمانی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۶

تعداد بازدید: ۷۵۹

ثبت کننده:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ، معصومه حسنی خوانسار اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی خانواده آخرالزمانی به صورت ۴ گزینه ای به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه_دفتر عفاف و حجاب و امور خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان-بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با محوریت کتاب:《دوران حیرت》اثر استاد مسعود عالی برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه افزود: این مسابقه کتابخوانی از بخش دوم کتاب «دوران حیرت» صفحات ۷۱ الی ۲۰۴ کتاب برگزار می گردد.

وی افزود: زمان شرکت در مسابقه از ۶ الی ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ می باشد، همچنین علاقه مند می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقه و دریافت فایل pdf کتاب به سایت samakpl.ir مراجعه نمایید.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه مختص کاربران استان کرمانشاه است، عنوان کرد: علاقه مندان پس از ورود به سایت samakpl.ir و ثبت نام، روی گزینه《شرکت در مسابقه》 کلیک کرده و با انتخاب گزینه《دوران حیرت(کرمانشاه)》در آزمون پایانی مسابقه شرکت کنند.

#روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه #مسابقه کتابخوانی خانواده آخرالزمانی #استان کرمانشاه #عفاف و حجاب #ستاد امر به معروف و نهی از منکر
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی خانواده آخرالزمانی»