دوربین‌های مداربسته‌ای که در زندگی ما نصب شده‌اند


دوربین‌های مداربسته‌ای که در زندگی ما نصب شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۶

تعداد بازدید: ۶۱۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

1️⃣ دوربین اول: خود خداست. آیه ۱۴، سوره علق: «آیا نمی دانند که خدا آن ها را نگاه می کند!»

2️⃣ دوربین دوم: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است. آیه ۴۵، سوره احزاب: «ای پیامبر ما تو را در امت گذاشته ایم، هم شاهد هستی و آن ها را می بینی.»

3️⃣ دوربین سوم: امامان معصومین علیهم السلام هستند. آیه ١٠۵، سوره توبه: «ای پیامبر به مردم بگو هر کاری می خواهید بکنید، اما اعمال شما را خدا می بیند، پیامبر می بیند و مؤمنان (امامان علیهم السلام) نیز می بینند.» سه دوربین اول در این آیه جمع است.

4️⃣ دوربین چهارم: ملائک مقرب خدا هستند. آیه ١٨، سوره ق: «از شما حرکتی سر نمی زند مگر آنکه دو مأمور در حال نوشتن آن هستند. یکی مأمور نوشتن خوبی ها و یکی مأمور نوشتن بدی هاست. فقط این دو ملک یک تفاوتی باهم دارند. این یکی اگر نیت خوبی هم کنیم یادداشت می کند. آن یکی نیت بدی کنیم، یادداشت نمی کند.»

5️⃣ دوربین پنجم: زمین است. سوره زلزال: «روز قیامت همین زمینی که ما روی آن نشسته ایم، می آید و خبرهای خود را می دهد.»

6️⃣ دوربین ششم: زمان است. آیات اول سوره بروج و روایات صریحی از امیرالمؤمنین علیه السلام داریم که شب جمعه اعمال شما را ثبت می کنند. شب و روز عرفه اعمال شما را می بینند. ایام هم موجود زنده هستند.

7️⃣ دوربین هفتم: دوربینی که از همه تکان دهنده تر است، اعضا و جوارح ما می باشند. آیه ٢١، سوره فصلت: «و آنان به پوستشان می گویند: چرا بر ضد ما گواهی دادید؟ می گویند: همان خدایی که هر موجودی را به سخن آورد، ما را گویا ساخت، و او شما را نخستین بار آفرید و به سوی او بازگردانده می شوید.»

#دوربین هایی که ما میدانیم ولی بیخیالشیم #دوربین های جدید #دوربین های مخفی موجود در جهان
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «دوربین‌های مداربسته‌ای که در زندگی ما نصب شده‌اند»