از برندگان در مسابقه کتابخوانی مدیر مدرسه تقدیر خواهد شد


از برندگان در مسابقه کتابخوانی مدیر مدرسه تقدیر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

تعداد بازدید: ۸۱۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب به نقل از خبرگزاری شبستان در زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با این خبرگزاری اظهار کرد: به مناسبت هفته کتابخوانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب مدیر مدرسه اثر معروف جلال آل احمد در بین کانون های مساجد استان زنجان اجرا شد.

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه این مسابقه به همت ستاد فهمای زنجان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، گفت: در این مسابقه 300 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان شرکت کردند که 10 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی با یادآوری اینکه افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی از اهداف اجرای این طرح در بین کانونی ها بود، گفت: از برگزیدگان با اهدای جوایز نقدی تقدیر می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان همچنین از اجرای طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از کتابداران و مروجان کتاب کتابخانه های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: طی مراسمی از فعالان عرصه کتاب در کانون های مساجد استان زنجان تجلیل شد.

#جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی مدیر مدرسه #مسابقات کتابخوانی استان زنجان #مسابقه کتابخوانی مدیر مدرسه #مسابقات کتابخوانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد #کتاب مدیر مدرسه  اثر معروف جلال آل احمد
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «از برندگان در مسابقه کتابخوانی مدیر مدرسه تقدیر خواهد شد»