مسابقه کتابخوانی امتداد عاشورا


مسابقه کتابخوانی امتداد عاشورا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵

تعداد بازدید: ۷۹۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مسابقه ملی کتابخوانی «امتداد عاشورا» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در استان قزوین برگزار می شود.

غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مسابقه ملی کتابخوانی «امتداد عاشورا» با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر در استان قزوین برگزار می شود.

این مسابقه از بیست و دوم تیر ماه آغاز شده و علاقمندان تا نهم شهریور ماه سال جاری فرصت دارند، شرکت کنند.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس https://qazvin.navideshahed.com و یا https://www.samakpl.ir مراجعه کنند.

سوالات این مسابقه از کتاب آموزش امربه معروف و نهی ازمنکر طراحی شده که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

آشنایی با نحوه امربه معروف و نهی ازمنکر کردن، اهمیت رعایت امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه، احیای امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از مهمترین اهداف این مسابقه است.

در برگزاری این مسابقه دستگاه های اجرایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سپاه پاسداران، ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر، نهاد کتابخانه های عمومی، حوزه علمیه، فرهنگ و اشراد اسلامی و آموزش و پرورش استان قزوین مشارکت دارند.

#مسابقه کتابخوانی امتداد عاشورا #امر به معروف #نهی از منکر #قزوین #بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین #مسابقه ملی کتابخوانی #نوید شاهد #جامعه #فرهنگ مطالعه #کتابخوانی #سپاه پاسداران #ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر #نهاد کتابخانه‌های عمومی #حوزه علمیه #فرهنگ و اشراد اسلامی و آموزش و پرورش استان قزوین #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی امتداد عاشورا»