ضرورت توجه ویژه‌ به کتابخوانی


ضرورت توجه ویژه‌ به کتابخوانی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۳

تعداد بازدید: ۱۰۶۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، حجت الاسلام احمدی امام جمعه بیارجمند در نشستی با حضور پارسامنش، رئیس دادگستری بیارجمند؛ موسوی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود و کریمی فرمانده حوزه مالک اشتر بیارجمند بر اهمیت توجه به کتاب تأکید کرد.

حجت الاسلام احمدی در این نشست بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه به عزمی همگانی نیاز دارد و باید توسط همه افراد و ارگان ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بیارجمند با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: از فعالان این عرصه درخواست می کنم با برنامه ریزی مناسب در جهت اعتلای فرهنگ مطالعه بیش از گذشته تلاش کنند.

در ادامه پارسامنش، رئیس دادگستری بیارجمند با اشاره به جایگاه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: باید از همه ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ مطالعه استفاده شود.

پارسامنش با اشاره به این مطلب که «افزایش آگاهی و دانش موجب کاهش معضلات اجتماعی می شود» عنوان کرد: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی جوانان را به کتابخانه ها جذب کنیم.

در ادامه موسوی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به این مطلب که «ترویج فرهنگ مطالعه موجب پیشرفت جامعه می شود» گفت: مطالعه رشد اندیشه ها وگسترش طرح ها و برنامه های فرهنگی را به دنیال خواهد داشت.

موسوی نقش خانواده را در ترویج فرهنگ مطالعه مهم دانست و گفت: والدین باید فرزندان خود را از سنین کودکی با کتاب آشنا کنند.

#ضرورت توجه ویژه‌ به کتابخوانی
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «ضرورت توجه ویژه‌ به کتابخوانی»