مسابقه کتابخوانی "بصیرت حسینی " ویژه ماه محرم و صفر


مسابقه کتابخوانی "بصیرت حسینی " ویژه ماه محرم و صفر

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲

تعداد بازدید: ۱۴۳۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ عاشورایی و زندگی امام حسین(ع) برگزار خواهد شد. این مسابقه کتابخوانی به زندگی و شخصیت حضرت امام حسین (ع) با مرجعیت کتاب زیبایی های عاشورا و سبک زندگی عاشورایی به قلم محمد رحمتی شهرضا اختصاص دارد .

مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» از اول تا 30 آبان ماه ساعت 8 تا 20 با هدف ارتقای شناخت مخاطبان با سیره امامان معصوم و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی و با مشارکت مدارس منطقه 8 برگزار می شود. دوستداران کتاب و کتابخوانی تا 30 آبان ماه فرصت دارند پاسخ های درست خود را به واحد کتابخانه گلستان تحویل دهند و به قید قرعه، جوایزی به برندگان تعلق می گیرد .

علاقمندان می توانند کاربرگ های مسابقه و نسخه پی دی اف کتاب را از پست الکترونیکی به نشانی ketabkhaneh.shahidi@gmail.com دریافت کنند . و یا حضوری به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 8 و همین طور واحد کتابخانه دکتر شهیدی به نشانی تهران ، 46 متري غربي نارمك، ميدان 58 ، كوچه يكم شرقي، كتابخانه دكتر شهيدي مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 77913098 و 77921213 تماس بگیرند.

#مسابقه کتابخوانی بصیرت حسینی #ketabkhaneh.shahidi@gmail.com #ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی "بصیرت حسینی " ویژه ماه محرم و صفر»