ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در کانون خانواده‌ها ضروری است


ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در کانون خانواده‌ها ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

تعداد بازدید: ۱۲۳۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش کمپ ایران به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله فلاح در مراسم نقد و بررسی و آئین رونمایی کتاب «چشمان یعقوب» که عصر چهارشنبه در شهرستان نظرآباد برگزار شد، بابیان اینکه آثار تمام نویسندگان متقاضی و مراجعه کننده ثبت آثار شهدا موردحمایت قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: برای زنده نگاه داشتن یاد شهدا باید به واسطه قلم و اندیشه این مسیر را طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه به واسطه کتاب و نوشتار می توان یاد شهدا را تا ابد زنده نگه داشت، افزود: برگزاری یادواره شهدا اقدامی قابل تقدیر محسوب می شود چراکه امروز اگر شهدا نبودند امنیت و آسایش کنونی را شاهد نبودیم.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید با ایثارگری شهدا و جانبازان بیش از گذشته آشنا شوند که تحقق این امر همکاری همگانی ادارات مختلف ازجمله آموزش وپرورش، ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی را می طلبد.

وی بابیان اینکه ترویج کتاب و کتاب خوانی در کانون خانواده ها امری ضروری است که در این راستا بسیج و سپاه می توانند نقش تأثیرگذاری را ایفا کنند، ادامه داد: امروزه کار سخت از ۸ سال دفاع مقدس است چراکه در فضای مجازی درصد تخریب بنیان خانواده ها هستند.

حجت الاسلام فلاح با تأکید بر لزوم توجه به حوزه فرهنگ و هنر، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر توجه به امر کتاب خوانی داشته لذا توجه به این مهم حائز اهمیت است.

#مراسم نقد و بررسی و آئین رونمایی کتاب چشمان یعقوب #لزوم توجه به حوزه فرهنگ و هنر #ترویج فرهنگ کتابخوانی
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در کانون خانواده‌ها ضروری است»