حضور فرماندار خوشاب در نشست کتاب‌خوانی با معرفی ۵ عنوان کتاب


حضور فرماندار خوشاب در نشست کتاب‌خوانی با معرفی ۵ عنوان کتاب

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳

تعداد بازدید: ۱۱۶۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی خوشاب از معرفی ۵ عنوان کتاب خواندنی در نشست کتاب خوان کتابخانه عمومی شهدای سلطان آباد با حضور فرماندار خوشاب و جمعی از اعضاء کتابخانه خبر داد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خوشاب گفت: در این نشست «صحیفه سجادیه» توسط خانم فضه سیدآبادی، «حکمت نامه لقمان» تألیف محمدی ری شهری با معرفی هانیه چوپانی؛ «ناهید» به نویسندگی شهریار زمانی، توسط زهره کاشی، «سریع تر از نور» نوشته محمدعلی حسنین توسط مریم اسدی و «حکایت زمستان» به قلم سعید عاکف با معرفی فاطمه نامنی از کتاب های این نشست بود.

قدرت الله کشوری ادامه داد: خوشبختانه نشست های کتاب خوان این شهرستان به لحاظ کیفی و کمی در سطح خوبی برگزار شده و تلاش می شود از حضور مسئولین شهرستان نیز در این نشست ها استفاده شود.

در ادامه این نشست، حسن ابارشی فرماندار شهرستان خوشاب ضمن حضور در این مرکز و دیدار با کتابداران از بخش های مختلف کتابخانه عمومی شهدای سلطان آباد بازید کرد.

ابارشی در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت های کتابداران برای برپایی نشست های کتاب خوان گفت: کشور ایران از دیرباز مهد علم و تمدن بوده و نقش مؤثری در پیشرفت جامعه بشری داشته است و این مهم در سایه اهمیت به مطالعه و کتابخوانی تحقق یافته است .

فرماندار شهرستان خوشاب در ادامه با اشاره به پایین بودن شاخص های کتابخانه ای در کشور گفت: امیدوارم با تخصیص اعتبارات ویژه در سال جاری برای کتابخانه های عمومی شهرستان، شاهد اقدامات خوبی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و زیرساخت های اداره کتابخانه مانند ساخت بخش اداری و توسعه فضای کتابخانه باشیم.

منبع: لیزنا

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «حضور فرماندار خوشاب در نشست کتاب‌خوانی با معرفی ۵ عنوان کتاب»