مسابقه کتابخوانی «پوشش اسلامی، چالش‌ها و راهکارها»


 مسابقه کتابخوانی «پوشش اسلامی، چالش‌ها و راهکارها»

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۸

تعداد بازدید: ۱۴۴۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، اکرم کرمی، مدیر خواهران سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی در آستانه هفته عفاف و حجاب و تقویت مسئله حجاب در جامعه به ویژه در بین قشر فرهیخته فرهنگیان کشور مسابقه کتاب خوانی مجازی «پوشش اسلامی، چالش ها و راهکارها» برگزار خواهد شد.

وی درباره موضوع کتاب گفت: این کتاب توسط حسن بنیانیان با رویکردی به مهندسی فرهنگی نوشته شده است. مطالعه آن گرچه برای عموم افراد اعم از زن و مرد مفید است، اما نویسنده تلاش کرده تا بحث را متناسب با نیاز مدیران مراکز فرهنگی، آموزشی، مربیان تربیتی و همه کارشناسانی که در حوزه مسائل فرهنگی و آموزشی تلاش می کنند، تبیین کند.

مدیر خواهران بسیج فرهنگیان در ادامه با بیان چگونگی دریافت کتاب گفت: با همکاری موسسه انتشاراتی سوره مهر به عنوان ناشر این کتاب، به زودی نسخه الکترونیکی آن در سراسر ایران در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. همچنین علاقه مندان می توانند این کتاب را به دو صورت چاپی و نسخه الکترونیکی از سایت انتشارات سوره مهر «sooremehr.ir» دریافت دارند و اگر کد تخفیف «cbo» را هنگام خرید وارد کنند می توانند نسخه الکترونیک را با ۱۵ درصد تخفیف بخرند.

وی با اشاره به زمان شرکت در آزمون مجازی گفت: آزمون مجازی این مسابقه از طریق سایت رسمی سازمان cbo.ir از تاریخ ۳۰ تیر تا ۱۰ مرداد سال جاری صورت خواهد پذیرفت. بعد از اتمام زمان مسابقه، به نفرات برگزیده جوایزی از سوی بسیج فرهنگیان کشور اهدا خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه روی لینک اینجا کلیک کنید.

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی «پوشش اسلامی، چالش‌ها و راهکارها»»