برگزاری مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» در منطقه 5


برگزاری مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» در منطقه 5

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۳

تعداد بازدید: ۱۴۵۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، این مسابقه کتابخوانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با هدف گرامیداشت یاد شهدا و آشنایی هر چه بیشتر عموم شهروندان با حماسه سوم خرداد، از 3 تا 24 خردادماه برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت متن کتاب و پاسخ نامه مسابقه کتابخوانی ستارگان پرفروغ و همچنین ارائه آن، تا 24 خردادماه مهلت دارند به کانال تلگرام فرهنگسرای فردوس به نشانی ferdosfarhangsara@ (بلوار فرهنگ) و یا به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا... کاشانی، خیابان حسن آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44008656 تماس بگیرید.

گفتنی است، داستان این کتاب درباره «بهنام محمدی راد»، نوجوان سیزده ساله خرمشهری است که با آغاز جنگ تحمیلی و حمله عراق به خرمشهر، به دفاع از شهر بر می آید و سرانجام نیز به شهادت می رسد .در این کتاب، ضمن بازگویی داستان، تصویری از خرمشهر در آغاز تهاجم عراق نیز اوضاع مردم بی دفاع این شهر منعکس شده، از فداکاری های جوانان و نوجوانان این شهر در دفاع از شهر سخن رفته است.

در پایان مهلت برگزاری مسابقه کتابخوانی ستارگان پرفروغ، پس از بررسی پاسخ نامه های رسیده به کتابخانه علامه جعفری، به قید قرعه به شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده اند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

منبع

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» در منطقه 5»