مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت در زیرکوه


مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت در زیرکوه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵

تعداد بازدید: ۷۵۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

حجت الاسلام«احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم فرهنگی و تلاش دشمن جهت ایجاد و گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه شاهد حملات و تهاجم دشمن به سمت فرهنگ عفاف و حجاب هستیم.

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: عفاف و حجاب یکی از پر اهمیت ترین موضوعاتی است که می تواند در جهت حل معضلات فرهنگی جامعه بسیار کمک کند و متاسفانه فضای مجازی سبب ترویج بی حجابی در جامعه شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» گفت: کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟»، گفت وگویی دوستانه جهت رعایت وظایف و مسئولیت های دینی و اجتماعی است تا گامی جهت حل مشکلات و معضلات خانواده و جامعه باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری مرکز نیکوکاری فرهنگی ظهور، مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت را برگزار می کند.

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در خصوص زمان برگزاری این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه از 21 لغایت 27 تیر ماه با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در جامعه برگزار می شود و پس از پایان مهلت به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: منبع سوالات این مسابقه از کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟» نوشته «محمد صادق ذبیحی» بوده و علاقمندان می توانند به صورت رایگان از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کنند.

#بیرجند #جنگ نرم #مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت #فرهنگ #دشمن #تبلیغات اسلامی زیرکوه #عفاف و حجاب #جامعه #فضای مجازی #حجاب #مسئولیت‌های دینی #مرکز نیکوکاری فرهنگی ظهور #زندگی اسلامی #محمد صادق ذبیحی #عفاف #حجاب #مسابقه آنلاین کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت در زیرکوه»